Punkty sprzedaży
Promocja w punktach sprzedaży jest popularną i skuteczną formą dotarcia do konsumentów. Aż ok. 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest właśnie w miejscach sprzedaży co skłania marketerów do inwestycji w tę formę komunikacji zwłaszcza w branży FMCG, w restauracjach, bankach i marketach.
Komunikacja marketingowa w sklepach ma oddziaływać na zmysły oraz symulować do nabywania nowych produktów/usług w danej chwili.
Wi-Fi Marketing zwiększa szansę dotarcia do klientów, dając im możliwość skorzystania z bezprzewodowej sieci Wi-Fi. Dzięki temu konsument może sprawdzić aktualną ofertę reklamodawcy, skorzystać z dostępnej promocji, pobrać interesujące go materiały promocyjne. Jest również idealną formą komunikacji krótkodystansowej – blisko miejsca dostępności usług/produktów.
Korzyści z rozwiązania:
Pełna analiza trendów, zależności i zachowań konsumentów w kontekście danej kampanii
Możliwość analizy zachowań użytkowników przemieszczających się pomiędzy punktami dostępowymi, biorącymi udział w kampanii – np. sieci punktów sprzedaży danego Klienta, udostępniających Wi-Fi jako wartość dodaną dla swoich klientów.