Zalety rozwiązania
Nowy, nierozpowszechniony a przez to łatwo przyswajalny kanał komunikacji
Natłok przekazów reklamowych wzmaga czujność i postawę dystansu do pojawiających się komunikatów. Forma komunikatu marketingowego, przekazywanego dzięki Wi-Fi w dużym stopniu eliminuje sztuczne bariery w odbiorze widocznych treści.
Precyzyjnie definiowalna grupa docelowa
Marketing Wi-Fi nie próbuje „celować” w Klienta. Marketing Wi-Fi wie dokładnie, kto jest Klientem danego miejsca i jakie są przez to jego oczekiwania. Jeśli dla przykładu wybieramy klientów stacji ASO, mamy przez sam fakt ich przebywania w konkretnej stacji obsługi, kilka mocnych informacji na temat ich statusu finansowego, czy motoryzacyjnych potrzeb.
Nienachalny komunikat reklamowy
Wi-Fi Marketing z założenia jest kanałem nienachalnym. Korzystający z bezprzewodowego Internetu każdorazowo otrzymują „porcję” treści promocyjnej,jest ona jednak odbierana wyłącznie, jako nienarzucający się dodatek do usługi a nie jako typowy zabieg marketingowy.
Efekt „wzmocnienia” przekazu
Wielokrotne łączenie się z Internetem za pomocą bezprzewodowej sieci Wi-Fi powoduje, że komunikat, który stanowi dla odbiorcy Internetu zaledwie tło, staje się coraz bardziej widoczny. Wielokrotnie pojawiający się przekaz mimowolnie utrwala się w pamięci odbiorców oraz wywołuje podświadome przyswojenie przekazu wraz z ewentualnym wygenerowaniem potrzeb.
Łatwość określenia lokalizacji touch pointowej
Dzięki wiedzy na temat miejsca styku z grupą docelową w lokalizacjach Wi-Fi Marketingowych mamy możliwość dotarcia do jak najszerszego grona danej grupy docelowej, stosunkowo niskim kosztem, przy zachowaniu atrakcyjności formy komunikacji.